Aquest dimarts 7 de juny a les 12 de la nit va finalitzar el període per presentar candidatures per entrar a formar part de la coordinadora comarcal de l’ANC Osona.
Aquestes han estat les rebudes:
David Farrés
Sóc David Farrés, llicenciat en Geografia; actualment treballo a Kàlidinterior, empresa de joguines medievals. Des que tinc ús de raó que sóc independentista, veure el meu país lliure és el somni més gran de la meva vida.
No milito en cap partit polític però m’agrada la política i segueixo amb molt interès el procés que està fent Catalunya cap a la llibertat.
Ja fa temps, aproximadament tres anys, que sóc soci de l’ANC, he sigut voluntari sempre que he pogut i he tingut la sort de participar en les successives campanyes com la d’ ”Ara és l’hora” o “On tot comença”; ara crec que ha arribat el moment d’involucrar-me més.
A la feina tinc flexibilitat horària i disposo de temps lliure per destinar-lo a l’ANC, per això tinc ganes de posar el meu granet de sorra per aconseguir la independència de Catalunya.
Mariana Muchnik
Sóc de Taradell. Des del 2011 vaig entrar formar part de l’Anc a Osona col·laborant en la organització de l’acte de presentació de l’Assemblea a la Comarca amb Lluís Llach a l’Atlàntida de Vic. També vàrem fer diferents accions per donar-nos a conèixer.
Al 2012 vam constituir l’AT de Taradell i des de llavors he participat en tots els actes que hem fet tant a nivell territorial, com comarcal o nacional.
Ara em presento per formar part de la Coordinadora d’Osona perquè crec que necessitem una empenta per recuperar el lideratge de la societat civil i tinc ganes de aportar tot el que estigui a les meves mans per treballar en aquesta direcció.
L’assemblea per escollir els membres de la nova coordinadora comarcal tindrà lloc el dijous 16 de juny, al centre cívic Can Pau Raba de Vic, a partir de les 19.00 h., amb l’ordre del dia següent:
1. Informe de gestió de l’equip coordinador sortint.
2. Ratificació, si escau, del reglament electoral.
3. Ratificació, si escau, dels membres de l’equip coordinador sortint que han manifestat la seva voluntat d’obtenir un nou mandat.
4. Votació per a l’elecció dels nous membres de l’equip coordinador.
5. Torn obert de paraules.