Osona continua amb la campanya d’estiu de l’ANC, que cada setmana se centrarà en un dels eixos que vertebrarà la futura República Catalana. La solidaritat és l’eix que es posa en valor fins diumenge. És per això que les assemblees territorials d’Osona Sud (Aiguafreda i Sant Martí de Centelles, Centelles i Balenyà) han organitzat tres projeccions de cinema a la fresa solidàries.
La peculiaritat és que el preu de l’entrada són dues llaunes de conserves (tonyina, sardines o tomàquet), que després s'entregaran a Càritas. La pel·lícula que es projectarà és ‘Intocable’, d’Eric Toledano i Olivier Nakache, que encaixa perfectament amb el valor de la solidaritat i posa de manifest la importància d’ajudar els altres.
A Aiguafreda, la projecció serà divendres, a les 22h, al Parc de la Plateria; a Centelles, dissabte, a les 22h, a la plaça Major, i a Balenyà, diumenge, a les 22h, a la plaça Espona. L’activitat té el suport dels ajuntaments d’Aiguafreda, Sant Martí de Centelles, Centelles i Balenyà.
De cara a la setmana que ve, l’eix que es treballarà és el d’‘Oberts al món’ i es farà un acte de caire nacional el dissabte 18 de juliol a la plaça de la Catedral de Vic.